Kurzy na míru
Co jsou kurzy na míru a proč si je vybrat
Akreditované kurzy z naší nabídky, které přizpůsobíme vašim potřebám. Lektoři přijedou za vámi v rámci České republiky, ušetříte tak čas i peníze, zejména když potřebujete proškolit více účastníků. Pokud vzdělávání absolvuje celá skupina pracovníků, podpoříte jednotný přenos informací a vzájemnou spolupráci v rámci týmu.
Postup při přípravě kurzu
Vyberte si téma kurzu a kontaktujte nás prostřednictvím formuláře. Ozveme se vám zpět pro dohodnutí podrobností – termínu, ceny, počtu účastníků, úpravy obsahu a místa realizace. Přibližně dva týdny před dohodnutým termínem konání vás požádáme o konkrétní seznam účastníků. Materiály pro účastníky přiveze s sebou lektor, případně vám je zašleme v předstihu poštou. Po uskutečnění kurzu provedeme vyhodnocení, zašleme vám osvědčení a fakturu.
Potřebné vybavení v místě realizace
Dostatečně prostorná místnost podle počtu účastníků, PC s připojením k internetu, dataprojektor, flipchart, psací potřeby. U některých kurzů mohou být potřebné další pomůcky, domluva probíhá individuálně.
Cena akreditovaného kurzu
Cena kurzu je stanovena smluvně. Zahrnuje realizaci lektorkou/lektorem, materiály pro účastníky, vystavení osvědčení a související administrativu. Maximální možný počet účastníků je určen dle konkrétní akreditace.
Kurz v délce 8 vyučovacích hodin: | 24.500,- Kč za celou skupinu |
Kurz v délce 16 vyučovacích hodin: | 35.000,- Kč za celou skupinu |
Uvedené ceny jsou platné v roce 2024, pro organizace mimo Diecézní charitu Brno. V ojedinělých případech se cena může lišit v souvislosti s tématem a místem konání.
Chci nezávazně poptat kurz na míru
Seznam kurzů, ze kterého můžete vybírat:
Nabídka je v jednotlivých kategoriích je v abecedním pořadí. Projděte si detail kurzů v naší nabídce - ale termín akce prosím nesledujte. U kurzu na míru ho samozřejmě naplánujeme dle vašich možností a preferencí.
Práce s klientem
Alternativní a augmentativní komunikace
Domácí násilí na seniorech a senior jako oběť trestného činu
Doprovázení pozůstalých a význam truchlení po ztrátě
Etické otázky v sociálních službách
Individuální plánování v dobře vedeném rozhovoru
Jak lépe komunikovat se seniory
Jak na vztek aneb "uklidni se" nefunguje
Jak pracovat s traumatizovaným jedincem v rámci poskytování sociální služby
Jak rozpoznat výskyt násilí v sociální službě a jak na to reagovat
Jak zvládnout obtížné jednání s agresivním klientem
Když je klientem sociální služby cizinec
Komunikace a spolupráce s rodinou uživatele sociální služby
Komunikace s lidmi trpícími Alzheimerovou chorobou
Kreativní výtvarné techniky - jejich využití v sociálních službách
Krizová intervence v kontextu sebepoškozování
Metody práce s lidmi s duševním onemocněním v sociálních službách
Mluvíme spolu: jak lépe porozumět lidem s duševním onemocněním a vést s nimi dialog
Motivace klienta ke změně v životě
Práce s uživateli alkoholu v poradenských a sociálních službách
Přístup zaměřený na člověka - úvod
Reminiscence - využití vzpomínek při práci se seniory
Seznámení s preterapií a jejím využitím v sociálních službách
Specifika komunikace v paliativní péči
Stáří jako výzva dát životu smysl - Integrita ve stáří a projevy jejího (ne)dosahování
Šetrná manipulace s klientem dlouhodobě upoutaným na lůžko
Techniky arteterapie a artefiletiky v individuální a skupinové práci s uživateli sociálních služeb
Trénování paměti II
Úskalí práce s klientem s duševním onemocněním
Vězeňský systém a motivace nejen odsouzeného
Výkony na pomezí zdravotní a sociální péče
Výživa člověka v době nemoci a ve stáří
Workshop - Základní techniky muzikoterapie při práci s klientem II
Základní techniky muzikoterapie při práci s klientem
Základy ergoterapie v prostředí sociálních služeb
Základy ergoterapie v prostředí sociálních služeb II
Základy validace podle Naomi Feil
Osobní rozvoj
Práce s emocemi v sociálních službách
Focusing - metoda pro zvládání emocí a stresu
Focusing - metoda pro zvládání emocí a stresu II
Hranice: jak vymezit prostor sobě i okolí
Jak být dlouhodobě spokojený v práci
Jak na vztek aneb "uklidni se" nefunguje
Kritika: co přináší a jak na ni reagovat
Mindfulness (všímavost) v sociálních službách
Nadechni se - psychohygienické a relaxační techniky (nejen) pro pomáhající profese
Od zítřka začnu... aneb jak na prokrastinaci
Osobní pohoda - jak si zlepšit náladu a být duševně fit
Sebepoznání pro pomáhající pracovníky
Sebevědomí - jak nestát v cestě sám sobě
Syndrom vyhoření - zastavte ho včas
Syndrom vyhoření a jeho prevence pomocí psychohygienických a relaxačních metod
Time management - jak přežít denně 24 hodin
Vnitřní sabotéři a jejich vliv na vztahy, komunikaci a vyhoření
Work life balance – realita a ne chiméra
Zbav se bolesti - patologické pohybové stereotypy pracovníků pomáhajících profesí
Komunikace
Jak asertivně zvládnout náročnou komunikaci na pracovišti
Jak být opravdový ve vztahu ke svému okolí aneb být autentický se vyplácí
Jak na vztek aneb "uklidni se" nefunguje
Jak na PR a komunikaci sociální služby nebo neziskové organizace
Jak přesvědčivě mluvit o práci v sociálních službách a neziskovém sektoru
Jak využít improvizační techniky v komunikaci
Jak zvládat náročné komunikační situace
Klíč k vyjednávání aneb konečně se domluvíme
Komunikace a spolupráce s rodinou uživatele sociální služby
Kritika: co přináší a jak na ni reagovat
Manipulace a lež: jak si s nimi poradit
Mluvíme spolu: jak lépe porozumět lidem s duševním onemocněním a vést s nimi dialog
Řízení a management
Právo a legislativa
Insolvenční řízení v praxi II
Jak rozpoznat výskyt násilí v sociální službě a jak na to reagovat
Jak vést dokumentaci v sociální službě
Když je klientem sociální služby cizinec
Právní minimum pro sociální pracovníky I.
Právní minimum pro sociální pracovníky II.
Právo v praxi sociálních služeb
Ostatní témata
IT kurz na míru pro vás a váš tým (např. Excel, Teams, Planer a další)
Vybrali jste?
Pošlete nám nezávaznou poptávku
Nenašli jste, co hledáte?
Kontaktujte nás a budeme společně hledat řešení