Co jsou kurzy na míru a proč si je vybrat

Akreditované kurzy z naší nabídky, které přizpůsobíme vašim potřebám. Lektoři přijedou za vámi v rámci České republiky, ušetříte tak čas i peníze, zejména když potřebujete proškolit více účastníků. Pokud vzdělávání absolvuje celá skupina pracovníků, podpoříte jednotný přenos informací a vzájemnou spolupráci v rámci týmu.

Postup při přípravě kurzu

Vyberte si téma kurzu a kontaktujte nás prostřednictvím formuláře. Ozveme se vám zpět pro dohodnutí podrobností – termínu, ceny, počtu účastníků, úpravy obsahu a místa realizace. Přibližně dva týdny před dohodnutým termínem konání vás požádáme o konkrétní seznam účastníků. Materiály pro účastníky přiveze s sebou lektor, případně vám je zašleme v předstihu poštou. Po uskutečnění kurzu provedeme vyhodnocení, zašleme vám osvědčení a fakturu.

Potřebné vybavení v místě realizace

Dostatečně prostorná místnost podle počtu účastníků, PC s připojením k internetu, dataprojektor, flipchart, psací potřeby. U některých kurzů mohou být potřebné další pomůcky, domluva probíhá individuálně.

Cena akreditovaného kurzu

Cena kurzu je stanovena smluvně. Zahrnuje realizaci lektorkou/lektorem, materiály pro účastníky, vystavení osvědčení a související administrativu. Maximální možný počet účastníků je určen dle konkrétní akreditace.

Kurz v délce 8 vyučovacích hodin:             24.500,- Kč za celou skupinu
Kurz v délce 16 vyučovacích hodin:          35.000,- Kč za celou skupinu

Uvedené ceny jsou platné v roce 2024, pro organizace mimo Diecézní charitu Brno. V ojedinělých případech se cena může lišit v souvislosti s tématem a místem konání.

 

Chci nezávazně poptat kurz na míru

 

Seznam kurzů, ze kterého můžete vybírat:

Nabídka je v jednotlivých kategoriích je v abecedním pořadí. Projděte si detail kurzů v naší nabídce - ale termín akce prosím nesledujte. U kurzu na míru ho samozřejmě naplánujeme dle vašich možností a preferencí. 

 

Práce s klientem

Alternativní a augmentativní komunikace

Aplikovaná krizová intervence

Domácí násilí na seniorech a senior jako oběť trestného činu

Doprovázení pozůstalých a význam truchlení po ztrátě

Emoce v paliativní péči

Etické otázky v sociálních službách

Individuální plánování v dobře vedeném rozhovoru

Jak lépe komunikovat se seniory

Jak na vztek aneb "uklidni se" nefunguje

Jak pracovat s traumatizovaným jedincem v rámci poskytování sociální služby

Jak rozpoznat výskyt násilí v sociální službě a jak na to reagovat

Jak zvládnout obtížné jednání s agresivním klientem

Když je klientem sociální služby cizinec

Komunikace a spolupráce s rodinou uživatele sociální služby

Komunikace s lidmi trpícími Alzheimerovou chorobou

Kreativní výtvarné techniky - jejich využití v sociálních službách

Krizová intervence v kontextu sebepoškozování

Krizová intervence v praxi

Metody práce s lidmi s duševním onemocněním v sociálních službách

Mluvíme spolu: jak lépe porozumět lidem s duševním onemocněním a vést s nimi dialog

Motivace klienta ke změně v životě

Práce s uživateli alkoholu v poradenských a sociálních službách

Přístup zaměřený na člověka - úvod

Psychiatrické minimum

Reminiscence - využití vzpomínek při práci se seniory

Seznámení s preterapií a jejím využitím v sociálních službách

Specifika komunikace v paliativní péči

Stáří jako výzva dát životu smysl - Integrita ve stáří a projevy jejího (ne)dosahování

Šetrná manipulace s klientem dlouhodobě upoutaným na lůžko

Techniky arteterapie a artefiletiky v individuální a skupinové práci s uživateli sociálních služeb

Trénování paměti

Trénování paměti II

Úskalí práce s klientem s duševním onemocněním

Úvod do poruch osobnosti

Vězeňský systém a motivace nejen odsouzeného

Výkony na pomezí zdravotní a sociální péče

Výživa člověka v době nemoci a ve stáří

Workshop - Základní techniky muzikoterapie při práci s klientem II

Základní techniky muzikoterapie při práci s klientem

Základy aktivizace seniorů

Základy ergoterapie v prostředí sociálních služeb

Základy ergoterapie v prostředí sociálních služeb II

Základy validace podle Naomi Feil

Zdravé hranice ve vztahu s klientem

Zvládání agrese v kontaktu s klientem

Ostatní témata

IT kurz na míru pro vás a váš tým (např. Excel, Teams, Planer a další)

Vybrali jste?

Pošlete nám nezávaznou poptávku

 

Nenašli jste, co hledáte?

Kontaktujte nás a budeme společně hledat řešení