Jak zvládat náročné komunikační situace

Kurz je zaměřen na rozvíjení komunikačních kompetencí sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách. V průběhu kurzu se pracovníci seznámí s různými typy náročních komunikačních situací, naučí se způsoby, jak jim předcházet a zároveň, jak se zachovat, pokud nastanou. Kurz vede pracovníky k tomu, aby se uměli vyvarovat nedorozumění s klienty či kolegy a v případě, že dojde ke konfliktu, jej uměli řešit tak, aby byly s výsledkem spokojené (nebo alespoň srozuměné) všechny strany konfliktu. Osvojí si také praktické techniky, které mohou využít při zvládání intenzivních emocí v komunikaci a to jak u sebe, tak u svých komunikačních partnerů (klientů, kolegů).

KURZ JIŽ BYL ZAPLNĚN!

 

Místo: Diecézní charita Brno, třída Kpt. Jaroše 9
Termín: 15. 9. 2020, 08:30 — 15. 9. 2020, 16:00
Kategorie: Odborný seminář

Cena: 1320 Kč bez 21% DPH 

Lektor: Mgr. Pavla Frňková

Podrobný popis kurzu zde!

Tříkrálová sbírka 2020
Podpořte činnost Diecézní charity Brno
 

UPOZORNĚNÍ!

Při vyplňování příhlášky se vždy ujistěte, že formulář byl odeslán. Pokud Vám obratem nepřijde potvrzovací email, přihláška se neodeslala. V tomto případě nás neprodleně kontaktujte!