Právě pro vás připravujeme nabídku kurzů pro rok 2023 a už se na vás těšíme v našich učebnách.

Jak asertivně zvládnout náročnou komunikaci na pracovišti

Cílová skupina účastníků kurzu

pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci, osoby pečující, vedoucí pracovníci

Popis kurzu

Máte tendenci vyhýbat se konfliktům a obtížným situacím při jednání s klienty, kolegy, šéfem? Stává se vám, že odsouhlasíte pro vás nevýhodné návrhy, jen abyste si někoho nerozhněvali, aby nebyla hádka a dusno? Je pro vás přirozené držet se během jednání a porad v pozadí, i když máte návrhy, podněty...prostě máte co říct? Potom by tento kurz mohl být pro Vás. Cílem kurzu je rozšířit repertoár asertivních technik a posílit jejich použití v každodenní praxi. Naučíte se komunikovat rovnocenně, prosazovat své vlastní potřeby a lépe odolávat tlaku okolí. Cílem programu je nejen praktický nácvik asertivních formulací a technik, ale hlavně změna postoje (pochopení svých vlastních nefunkčních postojů a myšlenkových stereotypů a nastavení si postoje asertivního). Kurz posílí dovednost otevřené komunikace, v níž vyjadřujete své potřeby, uvědomujete si své vlastní zájmy a přestanete se bát konfliktů. Vnímáte asertivitu jako cestu k dialogu a k dohodě.

Jednotlivá témata:

  • Význam a přínos asertivity v každodenním využití při práci s klienty v sociálních službách, při komunikaci s kolegy. Asertivní postoj a nastavení. 
  • Teoretický základ technik, práce s kritikou, asertivní ne, žádost o laskavost a další. 
    Práce s odmítnutím. Já a moje zájmy, potřeby.  
    Jak asertivně říci NE, když někdo vytváří nátlak.
    Jak si asertivně poradit s kritikou.
    Jak prosazovat oprávněné požadavky.
    Jak asertivně přijímat a dávat komplimenty.
    Jak asertivně ukončovat nežádoucí rozhovory.
  • Korektně sebeprosazující chování vůči kolegům, klientům
    Zvládání hněvu, agresivity, nátlaku a manipulace asertivními technikami
    Asertivita v profesionálních vztazích při předávání informací, sebeprosazování, vyjadřování pozitivních i negativních pocitů, navázání a udržování pracovních rozhovoru. 
  • Zvládání různých typů problémových situací s použitím asertivních technik dle požadavků pracovníků a pracovních situací. 
    Procvičení situací, nácvik ocenění, odmítnutí požadavků.
    Podávání zpětné vazby jako pokusu o změnu chování podřízeného žádoucím způsobem

Kód kurzu: 99190

Rozsah semináře: 8 hodin akreditovaného vzdělávání

Č. akreditace: A2021/1349-SP/PC/PP/VP

Lektor: Mgr. Martina Havlíková

Forma výuky: prezenční

Cena:  1 650 Kc (cena pro zaměstnance DCHB je  1480 Kč)

Ukončení kurzu

Podmínkou vydání osvědčení je:

  • 100% účasti na výuce stvrzená podpisem na prezenční listině
  • rekapitulace obsahu kurzu

Aktuální termín kurzu spolu s přihláškou naleznete zde!

Tříkrálová sbírka 2023
Podpořte činnost Diecézní charity Brno
 

Jak zaplatit kurzovné

Kurzovné prosím uhraďte bankovním převodem na číslo účtu 2008247621/0100 (Komerční banka). Jako variabilní symbol používejte kód, který je uveden u každého kurzu.

Do poznámek pro příjemce uveďte jméno a příjmení účastníka. Kurz je potřeba uhradit nejpozději 7 dnů před jeho konáním. Faktura Vám bude předána na kurzu. Zaměstnanci DCHB platit převodem nemusí.

Děkujeme za Váš zájem!

 
 

UPOZORNĚNÍ!

Při vyplňování příhlášky se vždy ujistěte, že formulář byl odeslán. Pokud Vám obratem nepřijde potvrzovací email, přihláška se neodeslala. V tomto případě nás neprodleně kontaktujte!