25. výročí DCHB

Jak zvládat náročné komunikační situace

Cílová skupina účastníků kurzu

všichni zájemci

Popis kurzu

Na workshopu budou popsány jednotlivé typy náročných komunikačních situací a způsoby jejich řešení. Budou popsány dvě roviny konfliktů - poziční a zájmová a metody práce s nimi. Účastníci se naučí různé způsoby, kterými lze při komunikaci zvládat intenzivní emoce, a to jak u sebe, tak u klientů (semafor, metoda 365, reflektování, oceňování, parafrázování atd.). Naučí se také, jak sestavit účinný já-výrok, a kdy ho lze v komunikaci použít. Součástí workshopu bude také reflexe vnitřních a vnějších zdrojů, které mohou účastníci využít při zvládání komunikačních situacích. 

Lektor: Mgr. Pavla Frňková

Kód kurzu: 99147

Rozsah semináře: 8 hodin

Forma výuky: prezenční

Cena: 1200 Kč včetně 21% DPH (cena pro zaměstnance DCHB je 992 Kč)

Ukončení kurzu

Podmínky vydání osvědčení :

  • 100% účast na výuce stvrzená podpisem na prezenční listině 
  • zpětná vazba lektora 

Aktuální termín kurzu spolu s přihláškou naleznete zde!