25. výročí DCHB

Další termín tohoto kurzu bude na podzim 2016. V případě zájmu můžeme uspořádat kurz na vašem pracovišti, ve vámi zvoleném termínu.

Zvládací strategie problematických klientů

Cílová skupina účastníků kurzu

pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci, vedoucí pracovníci

Popis kurzu

Cílem kurzu je naučit se, jak pracovat s problematickými klienty. 

Jednotlivá témata:

  • motivace a chování uživatelů, s nimiž se špatně jedná
  • rozpoznání základních typů problematických uživatelů
  • strategie jednání se „svízelnými typy“
  • nejen klienti (co s kolegy, zaměstnanci na „zabití“)
  • jak na agresory, manipulátory a kritiky (křik kolem služeb)
  • řešení stížností (jak reagovat na kritiku)

Kurz i akreditace jsou pořádány ve spolupráci se společností Personal3P.

Kód kurzu: 9994

Rozsah semináře: 8 hodin akreditovaného vzdělání

Lektor: Mgr. Jana Paloušková

Číslo akreditace: 2011/1474-PC/SP/VP

Forma výuky: prezenční

 Cena: 1470 včetně DPH 21%

Ukončení kurzu

Podmínky vydání osvědčení o absolvování akreditovaného programu:

  • 100% účasti na výuce, stvrzené podpisem na prezenční listině
  • napsání výstupního testu na 70%

 

 
Podpořte činnost Diecézní charity Brno
 

UPOZORNĚNÍ!

Při vyplňování příhlášky se vždy ujistěte, že formulář byl odeslán. Pokud Vám obratem nepřijde potvrzovací email, přihláška se neodeslala. V tomto případě nás neprodleně kontaktujte!